Forums/ The 7th Continent/ 2nde campagne Kickstarter2 messages
Posté
Yop,
Sur les FAQ, je vois ceci :
How can I obtain additional pledges?

Modified on: Wed, Nov 29, 2017 at 8:55 PM

If you are planning to request multiple copies of the game (veteran, survivor or rookie) you can do so during the “Extras” step of the Pledge Manager, by selecting which ones you wish to purchase and choosing their language.

NOTE: your initial pledge (with or without a bundle) must be the one with the highest value.

So:

A “Veteran” pledge allows you to purchase additional “Veteran” and/or “Veteran+bundle” pledges.
A “Survivor” pledge allows you to purchase additional “Veteran” and/or “Veteran+bundle” and/or “Survivor” pledges.
A “Rookie” pledge allows you to add any other pledges to your order.


Donc, à la base, avec mon pledge vétéran, je ne peux pas faire plaisir à un collègue qui voudrait le jeu... car dans l'onglet extras, je ne peux ajouter de jeu de base...

par contre, dans le premier onglet du pledge manager (REWARD), je peux modifier mon vétéran en autre récompense qui me donenra accès à l'ajout de jeu de base... je peux faire cette manipulation sans problème?

et si je ne suis pas clair, désolé, j'essaierai de faire mieux :-)
merci :-)

françois
Posté
C'est bien ça si tu veux d'autre jeu de base tu dois au moins selectionner un pledge survivor ou rookie quand tu te connecte au pledge manager il te demande si tu veux garder ton niveau de récompense ou upgrader vers une autre plus importante
Forums/ The 7th Continent/ 2nde campagne Kickstarter2 messages